Svar på frågestund!

Från: Josefine

Hur länge har du bloggat? Mitt första inlägg var den 10:onde maj 2011, alltså 1 år och 11 dagar har jag bloggat i! :D
Vad ska du göra på sommarlovet? Jag ska vara på ridläger med dig, och ett annat med Klara ;) Jag kommer även vara ute på mitt landställe.
Hur lång är du? Jag är nog 165 tror jag.
Favoritfärg? Lila :D
Hur brukar din statistik ligga? (unika och sidvisningar per dag o.s.v) Kan vara riktigt skiftande!!  Tex den 18/5 hade jag 28 unika! Då hade jag  75 sidvisningar.  20/5 hade jag 18 unika och sidvisningar kan jag tyvärr inte kolla för jag ändrade designen då(en själv räknas ju med).
Vad är ditt favoritklädesplagg?? Vet inte riktigt men jag gillar klänningar och kjolar :D
Favoritbild som du tagit och varför du tycker den är fiiin?Den här:

För jag tyckte det var fint med solnedgången.

Den här med: 

Gillade glittret ^^

Bästa vän/ner? Har många men dom jag är mest med: Josefine, Klara, Sonja, Edith & Mina.

Från: Aurora

Hur länge har du ridit på Enskede? Jag har ridit där i 6 år, alltså halva livet eftersom jag är 12 år! :D
Vilka dagar rider du där? Jag rider där på torsdagar och lördagar :)
Vilka tre ponnyer gillar du mest där? Största favoriten är ju Madera ;) Sen kommer Gilbert och Matrix.
Favoritfärg på hästar? Skäckar tycker jag är fina, särskilt både svart, brun och vit skäckiga!
Favorisras på hästar? Fjordingar och islandshästar men även new forest(eftersom Madera är det).
När började du blogga? Delade bloggen först med en tjej som heter Thyra men första inlägget var 10:onde maj 2011, alltså har jag bloggat i 1 år och 11 dagar! :D

Från: Sara


Vad skulle du inte kunna leva utan? Vatten och mat ;)
Vad betyder dina bloggläsare för dig? Kan vara lite svårt att veta om man inte  vet vilka som läser eller så när dom inte kommenterar men det skulle vara mycket tråkigare att blogga utan läsare! :)

Från: DEDU...

1.Vad heter din farmors farmor?(om du vet hehe) Tyvärr vet jag nog inte det :/ För svår fråga!! ;P

2.Vilken blogg är den bästa du har läst i hela ditt liv? Du ställer väldigt svåra frågor!! Men det är många jag tycker är bra, den här bloggen hittade jag via blogg.se som jag tycker är bra! :) Sen tycker jag dom som  tipsar om bloggdesign är bra också ;)

Från: Vilja

Favorit godis? Sura godisar  som patroner! Speciellt dom som heter fizzy bubble och är rosa och blå :) Sen gillar jag ljus och mjölk choklad.
favorit film? Såna frågor tycker jag är svåra... Finns flera men Spiderwick är bra :)
har du landställe? Japp! Var där i helgen(långhelgen).
hat ämne (i skolan)? Gillar inte So.. så det blir nog So ;)
älsklingsämne? Slöjd och idrott.
hur många bloggar har du haft? Den här bara!(jag är den typen som inte byter blogg...)
var har du lärt dig att göra så snygga desingner? Magi duvet!! ;)  Nä, men jag har googlat på saker och kollat och sedan gjort själv. Så du skulle ju också kunna göra lika bra!:)
lakris elr Choklad? Choklad!
matte eller NO? Tror jag tar No..
Favorit färg? Lila :D
vilka bloggar läser du? Väldigt många! För att vara exakt 27 stycken ^^

www.josefinelundquists.blogg.se

www.kattflickas.blogg.se

www.colourpatch.blogg.se

www.macintosh.blogg.se

www.izzey.blogg.se

www.sunlightdione.blogg.se

www.snobbenochskrutten.blogg.se

www.missmina.blogg.se

www.ponnybrudarna.se

www.ponnysanning.se

www.toppryttare.nu

www.hoppigaloppen.blogg.se

www.jannuaribarn.blogg.se

www.ponnyupptagen.blogg.se

www.ellikafoto.blogg.se

www.persiiika.blogg.se

www.stormfagel.blogg.se

www.crystalhearts.blogg.se

www.weareyoungg.blogg.se

www.gamalrocky.blogg.se

www.flicki.blogg.se

www.elinolaussen.blogg.se

www.equestriancrew.blogg.se

det är några fler men orkar inte länka mer..

Favorit bok? Cirkeln men har säker fler.
Kolla film hemma eller bio? Bio för då brukar jag oftast få godis även fast det inte är lördag :D
mikro popcorn eller Poppa själv? Mikra popcorn.


Kommentarer
Kommentar av: sonja D':

nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooojag missade typ frågestundsinnlägget! jag visste inte att du hade frågestund!!!! D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D': D':

2012-05-21 @ 19:57:20
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback