Så hiimla varmt idag!! <3

Idag var det suuupervarmt så på svenskan när man skulle läsa fick man sitta på kyrkogården.
Jag och Josefine fotade lite blommor på kyrko.
en bild jag tycker blev fin, vår bok vi läser ;)
.
På idrotten fick man välja att promenera eller bollsport. Vi tjejer promenera men man behövde gå till slottet till en staty för att fota.
.
På engelskan fick man också vara ute så 3 lektioner ut X)
Josefine köpte också en Fanta Exotic.
Katarina Kyrka
Men det var såå himla varmt och skönt väder idag!! :D
.
5 red jag Madonna, red med snodd så det ända jag behövde var att driva och det var faktiskt rätt skönt ;)
Imorgon har jag sovmorgon och sen 3 lektioner, men vi ska ta SPRUTA!! :( Livmoderhalscancersprutan...
Sen åker jag till landet över helgen så blir inget stall :(
Ska försöka bada i vår sjö där!! :D
Ska kolla på Eurovision så ses imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback