Rykt KM

På morgonen red jag som vanligt, fick Rezcka. Vi klättrade i backarna runt och det var kul :D
Sen red jag igen på Silver.. Det gick lite sämre än senaste gången. Men vi var inne på volterna och han stannade då.. :P
Vid 11 tiden gick jag och Nicole och fotade Kinga/an (nya ponnyn) och andra.
Kingan
Redigerade även ihop en bild.. --->
Koftan
redigerade bilden...
Prince
Sen vare rykt KM, hade Kimerley. Hon var inte så dammig men ville inte bli borstad särskilt mycket i ansiktet. Tar hon upp huvudet är man förlorad.. xD
Jaja jag fick bäst poäng(8 av 10) på frambenen, bakbenen och rumpa. Får nästan alltid bra på rumpa. Fick iaf sammanlagt 94 av 140 möjliga.
.
Är väldigt sugen på att redigera en film men vi får se... om den kommer upp alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback