Prova på klättring ;)

Idag började klockan halv 11 :D Fast kom 20 minuter för tidigt :P
Klättringen var i Sickla, dieselverkstaden ;) Jag och Josefine tog den typ jobbbigaste klätterväggen. Den var bucklig så det var lite jobbigt, armarna var helt döda precis efter.
Efter passa jag på att fota Sonja... även Edith :D

Fast vi slutade klockan 2 medans dom andra sluta 12... :( Gick hem iallafall bytte om och till stallet.
Ledde Emil i 40 minuter i parken... Imorgon är det förresten rykt KM i stallet. Jag hade tänkt vara med på en häst som heter Joko---> 
Fast hon var lite kittlig så jag tog Kimberley istället. Jättesnäll!! <3

Kommentarer
Kommentar av: sonjaa <3

men vad fin jag är -.-

2012-05-04 @ 22:39:29
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback