Nudlar

Klockan halv 9 hade jag spanska, den lektionen var väldigt kul tycker jag! Vi lekte en lek som heter Fruktsallad. Fler kanske har hört talas om den? Fast vi körde förstås på spanska :D
Sen följde Tilda(gjorde precis en header till henne) och vi åt bullar :D Fast dom var lite hårda.
Klockan halv 1 idag har jag för första gången på terminen mediateksråd(ungefär som elevråd) så jag missar lite av So:n!
.
Efter jag slutat ska jag följa med Edith och Sonja till nytorget och äta glass :D Sen ska vi handla lite sommarklänningar och sånt :)
Så det kommer förhoppningsvis bli en mysig dag.
Hoppas ni också får det!:)
Ska äta lite nudlar, hejdå!

Kommentarer
Kommentar av: BlogTools





Hej!



Vill du ha en mer framgångsrik blogg? Behöver du en knuff i rätt riktning?

Besök våran blogg på http://blogtools.blogg.se och se vad vi har att erbjuda dig nu under våran lansering.



Ha en toppendag!

/BlogTools

2012-05-22 @ 15:24:50
Hemsida/blogg: http://blogtools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback