Novell

På eftermiddagen hade jag som vanligt lektioner man halv 2 skulle jag på mediateksråd.
På vår skola har vi en tävling där man skriver en novell och bästa får pris, vi som är i mediateksrådet får vara jury.
Först var det åk 1-3 (olika åldersgrupper). Det var jättesöta noveller men tyvärr några som var väldigt osammanhängande men det blev ju bara kul ;) Det var ungefär 10 noveller och jag fick räkna ihop poängen för dom så jag vet vilken novell som vann ;)
bild från landet
Egentligen skulle jag slutat 20 över 2 men måste ju bedöma klart.
Sen kom ju andra noveller från åk 4-6, både Sonja och Edith var med. Ediths och Sonjas var båda jättelånga så när vi läste den sista var alla jättetrötta för klockan var halv 4!! :P Eftersom vi gick på väldig övertid fick Edith och Sonja gå i förväg.
När vi äntligen var klara var klockan kvart i 4 (vi höll på i 2 timmar!) tog jag en glass på vägen till götgatsbacken.
Vi var på Monki och H&M men sen gick vi till ringen där jag köpte min skolavslutningsklänning. Köpte lite kortare leggings också.
.
Men nu börjar Eurovision så ska kolla på det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback