Maskrosplockare

Hejhej! Igår skulle jag bloggat men internetet var dåligt och sånt
FREDAG:
På morgonen hade jag spanska och jag tog livmoderhalscancersprutan :S Jag och dom flesta andra tyckte den gjorde ont, och skolsyster började prata med mig när dom spruta in ;(
Sen på min lilla rast på tjugo minuter gick jag, Sonja och Edith till kyrkogården för jag hade glömt mitt sudd som jag sedan hittade :D
På mentormötet fick vi veta att vår mentorgrupp slutar en timme tidigare på tisdag och så har vi mentorfika på fredag! :D
Efter lunch hade vi syslöjd och jag blev klar med min tubhalsduk, nu slipper jag stressa så de två sista  lektionerna kan jag virka skosnöret eller nåt ;)


Efter jag slutat åkte vi till landet. Pappa hade köpt en maskrosplockare för vi har jättemycket maskrosor i vårt trädgårdsland.
Den funkade jättebra! Man fick upp roten och allt så superbra.
LÖRDAG:
Idag vaknade jag lagom till lunch sen åkte jag och mamma och köpte färg, godis och mat.
Har fått jättemånga myggbett från igår :(
Ikväll är det iaf Eurovision!
Hade tänkt bada idag men det blåste lite och så, tror jag badar imorgon istället :)

Kommentarer
Kommentar av: camilla

Nu har ni chansen att fråga om design tips osv på bloggen!

passa på :)

Kram ♥

2012-05-26 @ 18:28:20
Hemsida/blogg: http://camme.blogg.se/
Kommentar av: camilla

sv ; ja juste det skulle jag ju göra ! förlåt så mycket. ska på börja det nu få se om jag hinner fixa innan melodifestivalen annars kommer det inatt/imorgon bitti :)

2012-05-26 @ 20:45:21
Hemsida/blogg: http://camme.blogg.se/
Kommentar av: camilla

Nu har jag lagt upp hur man gör , kika in!

2012-05-26 @ 21:42:21
Hemsida/blogg: http://camme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback