Måndag igen...

Idag hade vi vikare på både svenskan och no:n och min grupp fick sluta 1 timme tidigare för vi hade ingen lärare :D
Gick först till götgatsbacken och köpte en klänning och 2 linnen.Sen gick jag hem, gjorde kinesiska läxan sen gick jag och pappa ut på ett ställe där man kunde äta kola.
Blev ingen kinesiska så gick hem till Evelina som var där med Josefine.
Imorgon slutar jag också 1 timme tidigare för dom andra har mentorfika och sånt..
Ska nog ladda över bilderna från systemkameran och sånt.. ^^
Men ska äta nu så vi ses!

Kommentarer
Kommentar av: Anonym

Jag använder mig oxå av pixlr och det är jättebra! :)

2012-05-28 @ 21:47:56
Hemsida/blogg: http://lolloizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback