Lördaaaag!☆

Hejsvejs!! C:
Idag har jag cycklat med pappa och lillebror och ätit mjukglass! :D Den var jättegod!

Efter vi ätit mjukglassen cyklade vi till skebobruks herrgård(mitt landställe är nära skebobruk).
Där åt vi vår dricka och rån vi hade tagit med oss.


lite bilder från idag...
Sen cyklade vi hem.
.
Efter vi hade ätit middag badade vi bastu :D
Nu är det champions league finalen som både mamma och pappa tittar på men jag är inte så fotbollsintresserad ;)
För första gången har det kommit massa frågorr till min frågestund!!! :D Jag kommer svara på dom på måndag 21 maj 2012.
Heiiddåååå! <3


Kommentarer
Kommentar av: Aurora

sv: japp jag har klistrat in en kod för att få rundade hörn på alla bilder men jag kommer tyvärr inte ihåg hur man gör. Jag googlade på typ "rundade hörn på alla bilder blogg" och hittade en kod, dom visade också vart jag skulle klistra in den. Men jag har gjort så mycket i min stilmall och kodmall så jag kommer inte ihåg vilken som är för just det tyvärr :/ <3

2012-05-20 @ 19:10:24
Hemsida/blogg: http://aui.blogg.se/
Kommentar av: Aurora

sv: Va bra då! ;) Fin blogg du har föresten :D

2012-05-20 @ 19:28:50
Hemsida/blogg: http://aui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback