Hur man ändrar texten där det står "kommentera här!"


Först går du in på design>kodmall och då scrollar du ner till denna textrad:
<div id="content">
  <tag:entrylist limit="20">
   <a name="a${EntryNum}"></a>
   <h3>${EntryTitle}</h3>
<div align="center"><font face="hobo std" size="2" color="000000"> ${EntryDate} @ ${EntryTime}<a href="${EntryCategoryLink}">${EntryCategoryName}</a></font></div>
   <div>${EntryBody}</div>
   <div>
<a href="${EntryPermaLink}#comment")
>Kommentarer/Kommentera här!♥</a>(${EntryCommentCount})
.
Där jag har svartmarkerat ska du ändra så det står den text du vill att det ska stå ;D
Hoppas ni förstår :)


Kommentarer
Kommentar av: Therese- Weareyoungg.blogg.se

sv: jag hade gärna gjort det, men jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag gjorde och vilken kod jag använde! sök på google!

sry... :(

2012-05-18 @ 09:26:25
Hemsida/blogg: http://weareyoungg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback