Deras mentorfika

Slutade en timme tidigare för dom andra mentorgrupperna har mentorfika idag medans min har på fredag..
Idag var det ingen spanska så hade håltimme då! :D
Jag och Josefine tänkte ta en glass på Ah's men det var stängt. Det konstigaste var ju att det stog inga öppettider, varken på dörren eller internet.
bild i repris...
Sen hade vi lektion halv 11, hade matte men vår vikarie sa i början: "Matte är ju lite trist så gör det 1 halvtimme sen kör vi musikfrågesport". Så vi körde frågesport på matten ! Inte så vanligt men det var skojigt ^^
Sen efter vi slutat stog jag och Malin och pratade och då kommer flera tjejer som frågar om vi ville vara med i en reklamfilm. Man skulle låtsasdricka och sen springa runt och vara glad.
Men både jag och Malin tror det var nåt skolprojekt, att det inte var äkta... För man filmar nog inte med en IPhone och har en andvänd flaska med klistermärken på...
Men det skulle ju alltid vara kul om det kom upp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback