Råååådjuuuur!!! <3

Idag slutade jag halv 2 istället för halv 4  :D
På morgonen hade vi bild... Vi gjorde Mandalas
Sen sluta jag efter en lektion på eftermiddagen.
Men jag behövde vänta på Klara för vi skulle åka tillsammans då kom jag på att jag kunde fota!

Sen jag gick hem emellan, bytte om och sånt :)
.
Eftersom vi sluta så tidigt hade så mycket tid och ingen stress :D Bara det att man är ledsen för det är enda tillfället liksom....
.
I Enskede skulle jag och Klara gunga lite.. Då upptäcker vi plötsligt att några var där före.. Fem rådjur stog och stirra på oss!!! <3 Dom var supersötaa! 3 små, en hane med stora horn och en mindre hona.
Dom stod där medans vi gunga och var inte alls rädda! Men sen tyckte vi att vi störde dom så vi gick och dom blev rädda då :( eller inte mycket :)
inte super blder men ni ser rätt nära ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback