Onsdag

igår hann jag inte blogga men...
först hade vi spanska, sen hade vi håltimme och då följde Mina med och vi testade mitt te :)
sen fick jag ont i huvudet och sånt så jag vila upp mig eftersom jag har längre håltimme än Mina ;)
hade matte efter lunchen och sen so så det var väl okej. so är inte mitt favvo ämne.
sen gick vi hem till Edith innan teatern och då gjorde vi charader som sedan omvandlades till att göra en film :D vi spela in en 'parodi' av Talang  på min mobil, den var typ 30 min lång.. sen när den var näääästan klar så råka jag trycka bort allt :( så allt var borta.
sen filma vi en ny film som skulle vara ett nyhetsprogram, vi ställde den mot grejer så ingen behövde filma. då när jag skulle fixa såg jag inget så på slutet när vi kolla på filmen var inte huvudena med om man stog upp.. smart! ;)
nu blev detta ett jättelångt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback