Köpa godis & exotic snacks på en onsdag! :D

Idag var det aprilväder D: Sommar på förmiddagwen sen regn...
Först hade jag so provet, jag fick prata istället för skriva :D Sen vare årskursråd och läraren som höll i det snacka om några tavlor dom gjort förr som gått sönder. Blev asupphetsad av det, det är bara tavlor ju. Min känsla då: O.o
.
Smakprov på nya vårheadern...
Sen på eftermiddagen vill min engelska lärare att jag ska prata mer engesk engelska.... :/
På no:n såg vi världens töntigaste program, 2 tjejer skulle leta efter magneter och få poäng... Det var jättekonstigt :P
Imorgon är det nationella prov i matte så vi börjar 10 :D Då får man ju äta vad man vill och man måste sitta kvar i 1 timme så jag köpte exotic snacks & godis :D

Kommentarer
Kommentar av: josefine

hur brett laddar du upp dina bilder?? :) <33

2012-03-28 @ 18:24:17
Hemsida/blogg: http://josefine.lundquists.blogg.se/
Kommentar av: kajsa

sv: va bra :D

är allt bra med dig då?

2012-03-28 @ 18:39:41
Hemsida/blogg: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback