Friday!

Idag hade jag bara 3 lektioner :D Men några hade bara 1.. för träslöjdsläraren var sjuk så alla som hade syslöjd(jag har syslöjd) blev avundsjuka. Livet är ju inte alltid rättvist.
Snartär jag klar med mitt gosedjur på slöjden :D Bara öron och ögen kvar! Gjorde benen idag, för er som inte vet gör jag en åsna ♥
.
Men nu på eftermiddagarna kan man få jättefinasolbilder så jag har en att visa :D
.
Sen åkte jag till stallet, sen hem med matte O.o
Har massa inläggsideer så kommer snart, eller tidsinställda ;)

Kommentarer
Kommentar av: therese ekendahl

sv: okej va roligt!:)

2012-03-16 @ 21:25:20
Hemsida/blogg: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback