Bra fredag! :D

Den här fredagen var allmänt skön! Först började med att vi hade ingen mentormöte så jag hade 1 timmes håltimme :D Sonja, jag och Edith körde gungfrågesport, det var jäääättevatrmt och skönt!  <3 Sen märker jag att hela vår klass gå mot medis/björnsan. ...
.
Det visade sig att det var gratis glass(nya gb glassarna) på medis!!!! :D Så jag och Sonja sprang dit för vi hade inte så mycket tid. Vi fick Magnum Infinity som är mölrk choklad runt och choklad inuti :D
Sen vare syslöjd och jag är nääääääääääääästan klar med min gosedjurs åsna ;)
.
Sen efter vi slutat gick jag, Mina och Sonja till nytorget och köpte slush!
.
Vid halv 3 till stallet, men sen skulle jag och Klara bara gunga lite för det var så fint väder.
igår, nui kanske ser rådjuren?
Sen försvann tiden och blev 4 och då går Madera lektion(+ skulle bli jättekort) så vi stanna kvar. Vi gick ut med hennes kaniner i koppel och hälsa på dom nya kanin bebisarna och det var första gången dom blev lyfta!
suddig bild på en av kaninisarna

Kommentarer
Kommentar av: ediiith :D

japp håller med om att det har varit en ASBRA FREDAG :D

2012-03-23 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback