Vasamuseet

Hade sista spanskan och mentormötet för denna termin. Fick omdömena ocksåå,  jag fick högre kvalitet i syslöjd, svenska och idrott. 

Såhär ser pappret ut..
Efter lunchen fick vi vänta på vår buss en halvtimme.  Sen fick man sitta i en buss som var jättevarm xP
Hade guidning i 45 minuter sen fick man göra vad man ville i 1 kvart.. Hade hellre vart ute i det fina vädret.
Sen åkte vi hem. Slutade 2 så då åkte jag till stallet.

Hjälpte en ridgrupp när dom hade lekar till häst. Ledde Robin Hood och hjälpte till. Hann sköta Madera innan dom gjorde lekarna.


Nu ska jag kanske kolla på "Vem vet bäst?" eller kanske skypa.

På onsdag får man sommarlov då... Vi börjar halv 3(jag vet jättesent) men innan ska Josefine och jag och kanske fler ha piknick! :D

Fem dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback