Smala ben

Var på hööks vid 11 tiden, letade efter ett par chaps(man har runt benen när man rider) men det fanns inga. Alla jag provade hade jag för tjocka vader för.. xd Jag har inte så tjocka ben(tror jag).. Så det var konstigt :/ Blev inga men får åka till The Horse eller nåt..

På måndag ska 6-9 ha brännbollsturnering med blandade 6-9:or i varje. Fick veta lagen idag.. Jag kom med 3 andra frå min grupp(B) men ingen jag brukar vara med.  Men eftersom alla går i min grupp så känner jag alla.

Imorgon är v ledigaaa! :D Vet inte riktigt vad jag ska göra..

På torsdagen är det skol olympiad...  Efter vi slutat på torsdag åker jag och Josefine till vårterminens sista ridlektion. Vi ska rida barbacka så det blir spännande vem jag får.
Statestiken var så bra så behövde flika in ett litet inlägg!  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback