Skötarpiknick

Klockan nio när det regnade red jag Gilbert, han har vart halt ett tag men han var mjuk som vanligt ♥
Sen klockan 10 red jag igen på Monte Grey barbacka! :D Han var bra, mjuk och så men hade lite hård ryggrad. Eller han hade lång manke.

Efter det var jag med Nicole och jag hade med kameran så några bilder blev det. Kameran fick sen svagt batteri...
Bill

Monte Grey

Akrobat

Monte Grey

Gilbert (redigerad för innan var den så ljus)

Akrobat

Sen var det skötarpiknick och vi körde lite lekar och sen kom stallbästisarna. Det blev Sunlight som ponny och Manitou som häst! Man röstar fram en ponny och en häst.
Ska ladda över bilderna så det kommer en bildbomb på Sunlight och Manitou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback