Olympiaden

Morgonen började halv 9 på kanalplan.
 Årskurs 6 är funktionärer för olympiaden så vi behövde vara där för att bygga upp grenarna.
Jag hade en gren som heter Rulla Nära med ganska många kompisar. Det blev lite stökigt för vi hade inte gjort upp allt klart så det var inte så kul som jag trodde :(

Slutade vid 2 kanske, då åkte Josefine och jag till stallet från Skanstull. Vi kom vid 3 och jag rider 5 så hade god tid på mig, så vi skötte Madera och hon var jättemysig.

Bild som Josefine tog på Krut när han flemade.

Fick Rezcka och man fick välja om man ville rida barbacka så då valde jag det. Det gick jättebra! :D Vi gjorde mest övergångar och var inne på volterna.
Hon hade väldigt mjuk trav så det var skönt. Gick rätt bra i formen också tyckte jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback