Lång helg!! Känns det som..

Hej... :) Hann inte blogga igår så kommer ett långt inlägg nu istället. 

LÖRDAG
Jag red upp för LC:1 och jag hade Matrix. När man rider märkestagning brukar man tävla mot dom andra i gruppen och jag kom oplacerad då. Fast Matrix är inte direkt nån dressyrhäst men det gick bättre än förra gången med Gilbert. Lite seg i övergångar och galoppen var lite sisådär men är ändå rätt nöjd. Bilder och videos kommer imorgon, fårse när jag hinner redigera videon.

Eftersom det regna så var hästarna i hagarna jätteblöta så fick jag, Nicole och Klara tvätta Akrobat i spolspiltan. Första gången jag gjorde det och det var jättekul! Fast sen började han frysa så jag fick gnugga honom med handukar ♥
Akrobat
På kvällen var jag hos Josefine på övernattningsfest, jag gav henne ett presentkort på H&M.
Såg på småkonstiga filmer medans vi satt i deras massagestol och åt godis.

SÖNDAG
Vaknade upp, åt frukost och såg på film hos Josefine. Vid 12 tiden åkte jag hem. Klockan 5 åkte vi till Heron City och såg på filmen 'Avengers', den var rätt bra.

Kommande vecka kommer bli jätteskön! Måndag och tisdag slutar vi tidigt, onsdag ledig och på torsdagen har vi "Olympiad". Vår skola har en liten skololympiad där man tävlar mot varann i grenar. Min årskurs är funktionärer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback