Efter regn kommer sol...

Klockan halv 11 hade jag picknick med Josefine och Tilda i Vitabergsparken.

När Tilda kom hade hon en larv på sin sko..

Sen hade vi picknick. Vår mat ---->

Sen kom även Sonja, Edith och Shannon. Dom förde med sig regnet... Nej. Det började i allafall regna, spöregna. Så vi fick gå till ett lusthus, då började regnet ösa ner.
Vår skolavslutning började klockan halv 3 och klockan var 2 så jag, Sonja, Edith och Shannon var tappra och gick i regnet hem till Edith.

Halv 3 var det skolavslutning, niorna sjöng mest. Sen tog jag, Josefine, Sonja, Klara och Edith glass på Ah's.

Blev mer sol sen..
Sen åkte jag med Klara hem till henne och hade grillfest. Några andra var där som hade barn som vi fick underhålla... Och en av dom hade adhd så den sprang iväg över gatan utan kontroll...  Så fick springa efter.

Men ska packa och sånt.

Kommentarer
Kommentar av: O o n a

heter oonawilhelmina eller typ mymlan 123 på skype hehe :)

2012-06-14 @ 09:08:09
Hemsida/blogg: http://oonawilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback