Copyright

Hejhej :)
Jag har rätt mycket tid att blogga men jag orkar inte ladda över bilder så då är det inge kul :(

Jag har tagit bort mitt högerklicksskydd nu så man ska kunna kopiera koder till bloggdesign. Däremot får du INTE ta någon bild utan att fråga!! Dom flesta har jag tagit själv men har jag inte det skriver jag om det är från google eller nåt annat.
Vill ni ta en bild får ni fråga och skriva att det är jag som fotat bilden.

Är det en fin bild så har jag kanske en text med mitt bloggnamn.
Li, du ville ha ett par bilder på Sunlight. Här kommer dom så du inte behöver leta.

Du får inte beskära bort min text bara!


Kommentarer
Kommentar av: Li

Tack så jätte mycket Felicia och jag vet inte hur man beskär bort texter så du kan vara lungn ;)

2012-06-24 @ 13:48:33
Hemsida/blogg: http://sunlightdione.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback