Brännboll

Idag åkte 6:an-9:an till gärdet för att spela brännboll i olika lag mot varann.
Det gick inte så bra för oss, men vi var ju lag nr 13. 

Andledningar varför det inte gick bra:
-Vi hade en konstig regel för om man tog lyra fick alla som ståg vid konerna gå tillbaka till första konen.
-Vi var väldigt få.
Så vi fick inte kvala till semifinal för vi förlorade alla våra matcher..
Men det var rätt skönt. Saras lag vann!

Slutade vi ett så jag och pappa tog en glass på Ah's.
Jag tog hallon sorbet och smörkola i en strut.
Dom kunde inte stava heller...
Ser du stavfelen?


Klockan 3 klippte jag mig, sen gjorde min frisör vattenfallsflätor på mig.  Fast jag lärde henne ;)

Det är som tvistat runt och så går tofsar igenom tvisten.
Här syns det rätt bra :)



Kommentarer
Kommentar av: Therese Ekendahl- hästar, 1D och en massa mer!

sv: najjs! va de kul då?

2012-06-11 @ 18:51:20
Hemsida/blogg: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback