Snööööö

Är på väg hem från skidbacken, på morgonen hade det snöat så det var istappar på hela bilen. Men problemet var att dom hade inte plogat så tog typ en halvtimme längre för att komma ut, vi behövde åka in på grannens tomt..hahaha.. Sen åkte vi skidor, vi åkte till toppen till den läskiga liften :S Den är ingen vanlig knapplift utan den är jobbig. Det känns som man dör när man åker upp enligt mig. Det är värsta gröna lampan när man får ta den osv...
Ikväll ska jag typ spela nåt, Risk,monopol eller titta på film. Hörs senare!!
Hejdåå
jo  glömde skriva att det är snö upp till mina knän här uppe i härjdedalen och jag är 160 såå ;)

Kommentarer
Kommentar av: Angel ☆

Ingen fara med sent svar :)

Hehe, brukar oftast hålla det för mig själv :P

Varför undrar du? :)

2012-01-04 @ 16:36:17
Hemsida/blogg: http://dinn.blogg.se/
Kommentar av: bbecka

sv: det gör inget.

Varför undrar du?:)

2012-01-04 @ 17:14:42
Hemsida/blogg: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback