Mmmmmmm...

En lista om 2011!

Hur har året varit för dig? - händelserikt, både bra och dåligt 
Bättre än förra året? - kommer inte ihåg mitt minne
Någonting du aldrig kommer glömma? - typ att ja börja sköta madera osv..

Har du flyttat under året? - nee
Har du hittat en ny låt som du älskar? - har ju hittat bra men inte älskar
Isåfall vilken? - ....
Har du kysst en främling?- nej??

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit under året ? - ingenting
Har du varit kär? - nepp
Har du sagt jag älskar dig till någon? - jaa
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- kommer ej ihåg..
Har du haft ett hemligt förhållande? - näää

SORG & HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - nepp, inte vad jag vet
Har någon i din släkt avlidit? - hm.. ja om hund räknas
Har du gett någon en bitchslap/en knytnäve? - nån gång...

Varit i slagsmål? - nää

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - ja...
Isåfall vad? - typ.. börja sköta Madera faktiskt, skulle ja inte bytt skulle inget dåligt hänt(de menar ja med att ja har mina skötdagar ja vill osv) fast då skulle ja ju inte blogga här förstås...
Har du skämt ut dig? - aa
Har du ljugit för en vän? - ja
Har du varit ute en hel natt? - näää
Har du blivit tagen av polisen? - nä
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - aa...
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jaa

SKOLAN & FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - Katarina norra
Har någon varit elak mot dig i skolan? - ja

Hatar du något/någon på din skola? -  ja
Har du gjort något framsteg? - jag kan stava till "hej" nä ja bara skoja men ja
Haft alla rätt på ett prov? -nej...
VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - jaaaa!!! :D
Har du förlorat någon vän? - nej tror inte det
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - nä
Har du gått bakom ryggen på en vän? - vet inte
Har du ljugit för en bästavän? - nää
Har du haft en relation med en vän? -nä tror inte det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback