Kinesiskt nyår!

Har vart på kinesiskan, fått veta hur mitt namn ser ut som teckan. Ska försöka komma ihåg det, för jag har ganska lätt att glömma bort tecknena.
Sen åt vi på kinarestuarang för det är kinesiskt nyår idag.
Harpluggat in spanska glosorna, tror jag om det var dom jag tror...
Har smsat Josefine så får hoppas hon svarar isf.
Imorgon ska Josefine komma hem på håltimmen så ska vi göra en header till henne osv..
-
När vi slutat ska jag hem till Sonja eller Edith och sen till teatern :D
.
.
Förresten TACK för igår, 39 unika <3  ;) ni är bäst!


Kommentarer
Kommentar av: Tilda<3<3

Eric Saade tycker inte om kinamat... FÖRSTÅR INTE VARFÖR DET ÄR JU VÄRLDENS GODASTE?!! Speciellt räkchips, MUMS....

2012-01-25 @ 20:31:24
Hemsida/blogg: http://theericsaades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback