Kalas.. nomnom..<3

var ju kalas här hemma vi åt värsta glassbufféen, gott <3 sen kom faster och åt mat osv..
och sen klockan 2 till typ nu har ja smsat med Nick. hahaha, ja lura honom och han lura mig, och vi höll på fett länge! sen smsade ja med Sonja, och trodde hon hjälpte Nick. aja krångligt men Nick och Sonja fattar ;)
-
-
idag virka ja ett jaa inte vet jag, tänkte att det skulle bli ett skal men blev dåligt för ja har ju tangentbord ;) jag har det istället som skydd på natten och typ när jag inte ska ha den. jag är nämligen bra på att tappa grejer..
bilder kommer imorgn, MEN jag virka utan planering därför blev den fail.. xd

Kommentarer
Kommentar av: Angel ☆

Hej!

Tänkte bara kolla in och önska dig en underbar Söndag :D

hoppas du får en fin dag!

Kram

2012-01-15 @ 12:16:57
Hemsida/blogg: http://dinn.blogg.se/
Kommentar av: SONJA ;D

NOOOO!!!!! JAG HJÄLPTE INTE NICK!!! JAG LOVAAR!! <333333

2012-01-15 @ 13:15:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback