imorgon är det fredag den 13 onde men den ser rätt bra ut ;)

Ja, för imorgon börjar jag halv 10 kolla film på spanskan, sen mentormöte och sist syslöjd så jag slutar halv 2 :D Förlåt för jag inte bloggat men hur som helst, idag hade vi jobbig bildlektion. Man skulle rita sin  kompis på 30 sek osv.. Sen  på  idrotten skulle vi göra en lek i lag, vårt lag var vinnarbenägna typ ;P men vi vann ;D
Lillebrorsan har kalas om två dar så behövde städa, rensade massor också ;D Men nu är det rent
Jo juste red idag på Faramir belv det, det ganska bra. Vi red utan stigbyglar och han är liten och inte så mjuk tycker jag såå ;)
image description

Kommentarer
Kommentar av: felicia

Hej! idag tar vi upp en lite känslig fråga hos oss,vad tycker du?

http://www.asslatjejerna.se/

2012-01-13 @ 09:15:43
Kommentar av: Angelica | Foto & Design

sv: Jag följer dig nu, säg till när du följer mig :)

2012-01-13 @ 17:56:23
Hemsida/blogg: http://angelicanordin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback