Hejsan hoppsan! :D

Idag var det en stök dag i skolan :P
Morgonen var okej fast på svenskan... hmm ja vi skulle göra en dialog i par och min grupp var 3. Två gjorde den tredje satt och "coacha" eller ska man säga rätta oss. Så vi fick göra om massor gånger.
fint soligt väder iaf ;)
På eftermiddagen började stöket, tappade bort mina nycklar med SLkort och allt. Fick panik. Så fick leta på so:n, gick säkert igenom So dörren 10 ^^ Sen visade sig att jag hade låst in nycklarna...
Men som tur var Josefine så snäll och låna ut sitt skåp <3
Sen kasta några sudd osv så läraren blev arg.
.
På svenskan var alla ofokuserade och alla prata i mun men vi lästa en mumin bok, hihi :D
På väg hem från kinesiskan såg jag detta, det hade regnat typ och så skulle det regna ner fast det frös ;)
Josefine hängde med emmellan kinsesiskan iaf ;)
Blev ett långt inlägg men hoppas det funkar ändå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback