Fredag.. den 13:onde

Idag är det fredag den 13:onde men jag har haft tur ;)
Hade först film på spanskan, filmen hette "El bola" och  den var lite.. pappan slog honom liksom :/
Efter det hade jag bara 20 minuter eftersom jag skulle ha mentortimme, så fem i(börja tio i) så satt jag kvar och glömde..hehe men jag kom ju. Sen hade jag mentortimme och läraren blev arg fast jag inte gjort nåt! xd vi skulle fylla i var man kände sig trygg typ :P
Syslöjd sist(på eftermiddagen) och vi gjorde Jing-Jang djur och jag gör en åsna. Det är typ som vanliga gosedjur för er som undra :)
-
Åkte till stallet lite efter vi slutat och skötte, eller nej först var jag ensam men sen gick det.
Hann sköta och så hjälpte jag typ alla X)
-
bilder kommer sen..


Kommentarer
Kommentar av: Esra V

Älskling!!!!! <3

finaste bebis! <3

2012-01-13 @ 20:36:11
Hemsida/blogg: http://hastgaalningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback