Första tidsinställda inlägget!

Hej allihop hoppas ni fått en bra morgon. Nu så är vi antagligen på väg om inte vi fastnat med bilen eller nåt. Under dagen kommer det komma ett inlägg med speciella händelser 2011 med bilder. Sen kommer jag hem på kvällen och då bloggar jag om det inte blir försent. Ska kanske träffa Sara på måndag om det gick för dig Sara? 
När jag kommer hem ska jag börja på min header för snart är det vår, men ska inte ha nåt speciellt vårtema då. Ska klura ut hur man lägger upp en transparent header, nån som vet?? Har kollat men det står att man ska ladda upp i png bild men för mig går det inte :( Har redan tänkt ut hur den ska var ;)
image description 

Kommentarer
Kommentar av: Lovisa

Vilken häst, var står den? Jag tror att jag kanske känner igen den..! :o

2012-01-08 @ 14:04:39
Hemsida/blogg: http://Www.gamalrocky.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback