Brottning på idrotten..

Igår hann jag inte blogga, städade och så.
Började med att matteläraren försov sig så vi hade ingen lärare XP
rasten
.
Sedan på idrotten hade vi nån lek som hette "Lejon och antiloper" och då skulle lejonet försöka ta antiloperna och man kröp. Så blev värsta brottningmatchen eftersom man inte vill ge upp :P
Vi tjejer var lugna men killarna tog det verkligen på liv och död, en behövde bryta och så.
Resten av dagen var helt okej.
.
Sen åkte jag till stallet, blev Faramir men skulle hjälpa kompis med Krut och då blev hon biten så vi bytte ;)
Men jag ville byta också.
Gick ganska bra, förutom framdelsvändningarna där han inte gjorde nåt.
Men är ändå nöjd :D
Hejdå!

Kommentarer
Kommentar av: Elvira

sv: Jo för att jag tycker de nöter på sadeln när man har dom på utsidan :)

2012-01-26 @ 21:47:30
Hemsida/blogg: http://toppryttare.nu
Kommentar av: Ellika

Har du iPhone? :)

2012-01-27 @ 15:56:36
Hemsida/blogg: http://ellikafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback