Bästa mattelektionen någonsin! <3

Dagen började med matte, vi fick godisbit, chokladbit & en frukt :D
Minas granne, Savanna var här och hälsade på eftersom hon kanske ska börja här!
fast vi skulle göra stapeldiagram på vad alla tog och jag fick det jobbigaste.. men behövde inte göra klart det.
och så hade vi svenska, jag har tydligen fått ett nytt smeknamn, Fille. haha..
-
På idrotten gjorde vi nån laggrej och jag hade världens tur idag och vi vann!
Engelskan gick helt okej, klarade allt jag behövde på provet!
arkivbild från skolan :)
-
Sen klockan 5 red jag Rezcka, det gick väldigt bra! hon var inte så hetsig i galoppen och så :) är nöjd!
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback