Sooooonjaaaaaaaaa gääästblooggaaar

Heeeeeeeeejheeeeej nu gästbloggar jaag OCH Edith!!! Jag heter Sonja och är hos felicia nu, kul va? :D
Vi har ätit kakor och glass :D Fortsätt läsa Felicias blogg :) för den e jättebra :D Jag läser den varje dag :D waambaam :) jag gillar hundar och edith gillar katter, och känner för att skriva det ^^ det är fett kul o gästblogga :) snart måste jag gå :o å göra en grej :P Men sen kommer jag tillbaka o då ska jag felicia och edith göra värsta coola filmen om en dinosaurie och ett troll :D Hihiii Vet ni idag slutade vi ett, det var jättekul :D Vi hade bara två lektioner för vi började halv elva! :D Vetni imorrn har vi nationella prov!!!!!! :OOOOOOO :( :'(
hejdåååååååå! <3

 här är edith :D

 HÄR E JAG NÄR FELICIA GJORDE SNYGG FRISYR :)

 HÄR E JAG OCH MITT FINA MARSVIN <3


HEJDÅÅÅÅÅ :D

Kommentarer
Kommentar av: viljA

VILL DU GÖRA LÄNK BYTE FELICIA?! :D JAG VILL HHIHIHI.



PS.MIN BLOGG HETER

"CITREA.BLOGG.SE"

2012-02-07 @ 19:28:06
Hemsida/blogg: http://citrea.blogg.se/
Kommentar av: edith wihoo :D

HAHA jag e fett mobbad :c

"när e edith... HÄR E JAG O HÄR E MITT MARSVIN O JAG SKA IVÄG PÅ EN SAK O FELICIA O EDITH GÖRA EN FILM MOHAHAHA JAG SKRIVER BARA OMG"

... fast vi älskar ju dig ändå c: <3

2012-02-08 @ 15:01:57
Kommentar av: Sonja <33

amen du läste ju genom det själv!!!! :OOOOOO

2012-02-08 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback