Romme! :D <3

Hoppas ni gillade mina tidsinställda.. ;) Dom som var med på resan och vill andvända bilderna tex blogg får kommentera så kan jag maila ;) För jag har högerklicksskydd och det är ganska jobbigt att ta bort. Men om ni andvänder vill jag gärna att ni länkar :D
Men idag var jag i skolan 6 och bussen åkte kvart över, jag & Josefine fick finfina platser :D
Min & Josefines mat snacks..
Vi gjorde också "mackor" dvs två chips & en choklad bit emellan :D Testa själva supergott!
Superfint väder idag :)
Josefine ville fota lite & hon åkte snowboard :D
.
Precis innan vi skulle äta lunch skulle jag & Josefine åka ankarlift bara en gång, när vi precis gått på ser vi att den var jättebrant!! :O Så vi höll på att ramla av & vi åkte liksom i mitten fast man skulle vara på sin sida(eftersom det var 2). Så när vi skulle av var jag till mitten & där man hoppa av var det pinnar staplade så jag åkte på dom.. xD
.
Vid 12 tiden åt jag Sonja, Ida(idoli.bloggplatsen.se), Emma(todayismyday.devote.se), Edith & Josefine(josefinelundquists.blogg.se) mat.
Vi åkte lite röda, gröna men mest blå ;)
JUST på slutet uppptäckte vi värsta najsiga backen men just då skulle vi typ hem.
När vi var i kön till 6stolsliften hade vi ungefär 10 minuter på oss på & backen vi skulle åka tog megalångtid :O På köpet stanna liften 3 gånger -.-
På hemvägen blev Josefines kudde populär...
Oona  & Vilma var lite "bli foto" sugna så fota dom, Maja var med lite också men fota också ;)
Sen gjorde också nåt man inte fick göra... drog så gardinstången paja xD
Bra underhållning var det iaf vi såg också på happy feet och surfs up och några där bak sjöng ganska högt "Baby & "Never say never" ;)
Det var iallafall superkul! :D

Kommentarer
Kommentar av: O o n a

Hahaha drogad jag ser ut! ;) <3

2012-02-23 @ 21:37:54
Kommentar av: felicia - fotokobran

hoppas du får en riktigt bra fredag nu. Äntligen helg ju :) Något planerat inför den kanske? :)

2012-02-24 @ 17:26:34
Hemsida/blogg: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback