Red Madera igååååårr!!! <3

Hann inte blogga igår om vad jag gjorde för att.. jag somnade i soffan halv 12 igår xD
Men red Madera på morgonen, Superkul!! Vi gjorde hörnpasseringar och vi hade med Silver som är jäääätteseeeg :( Så lite stopp i galoppen och sånt :3
Sen var jag där till 6 och klockan 8 kollade jag på melodifestivalen. Mirakel sången som gick till final var säääämst!! >:0 Hoppas den INTE vinner...
.
Idag har jag vart på danssångdrama grejsen och vi fick rollerna :D
Sen gick jag som vanligt till åsö bagerie, jag tog kolakakor och crossiant :D
.
Förresten, stegförsteg header tipset gör jag när jag gör Amandas header :D Smart va?

Kommentarer
Kommentar av: felicia - fotokobran

hejsan, vad händer den här veckan då? :)

2012-02-21 @ 15:19:16
Hemsida/blogg: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback