Hoppat Gilbert :D

Hann ej blogga igår...
Igår:
Hade nationella prov på morgonen, proven är lätta :thumbup: Så det var skönt. Jag hade med mig godis till provet(man fick det), yummi!!
Efter hade vi syslöjd, jag råka göra småfel fick rätta till det men satsar på att bli klar med Jing Jang djuret nästa gång.
Åkte och skötte Madera även, och åkte hem med Hanna :)
Idag:
Hoppade Gilbert idag, studs(flera hinder irad). Det gick bra tyckte jag :)
Var i stallet till klockan 4. Tog fel på tiden också, trodde klockan var 10 i 4 när klockan var 10 i 3 :/
Men vi hade gäst och vi kolla melodifestivalen, inte så super bra med idag.
Gilbert, tagen när han var ny :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback