Hej! :D

Just nu är jag vid poolen :D Dom har ju internet här så ja ;) Men dom som gör bloglovin byte med mig får från och med nu säga vilket nummer dom får så jag inte följer dom och dom inte följer tillbaks. Men jag har några tidsinställda som kommer nångång och temat är Foto. Visste inte vad jag skulle skriva om då så det fick bli bilder ;)
Men när jag kommer hem blir det roligare inlägg + massor bilder från marocko. Sen ska jag försöka fota mer med systemkameran och ett foto i timmen mm..
Blir det bra? :D hejdå! 

Kommentarer
Kommentar av: felicia - fotokobran

sv; om du gör i photoshop drar du bara ner "kvalitén" ett snäpp så passar den! :D

sådär, nu hjälpte jag dig, länkar du mig då? :D

2012-02-28 @ 17:05:49
Hemsida/blogg: http://fotokobran.se
Kommentar av: Kajsa

sv. nummer 14 :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback