Julklapparna

Idag var jag till Ringen, det blev en kjol, tröja och hörlurar. Kjolen var en jag hade sett på H&M innan, den är mörkblåoch är kortare där fram och är längre där bak. Jag köpte även en tröja i samma färg som är rätt fri på nåt sätt och är jättemysig.


Hörlurarna köpte jag på Åhléns. Dem är vita och mörkt lila, förpackningen såg ut som en Festis! Dem luktade även grape, så jag är nöjd med dem. :)
Julklapparna & födelsedagspresenterna(fyller ju år 4 dagar innan jul):
~ Dator
~ Jättelånga sockor- American Apparel
~ Badbomber & tvålar- Lush
~ Cupcakes saker
~  3 Biokort
~ Massa Nagellack- Depend, Loreal
~ Hårspännen- Glitter
~ Silikonskal till mobil- Kjell & Company
~ Stor Jelly Bean ask

Ja, det var lite av det jag fick. ^^

Just nu ser jag på "Brave" eller "Modig" som den heter på svenska. Det är ju Amy Diamond som dubbar rösten till Merida. :D
Bjuder på en bild på mig i min One Peacekopia som är hur mysig som helst! <3
 

Kommentarer
Kommentar av: Josefine

Haha söt bild på dig! Men varför la du inte upp bilder på julklapparna? :O

Svar: Jag var för slö och orkade inte fota, föra över osv. ;)
Felicia .

2012-12-26 @ 22:32:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback