Annandag jul

Idag vaknade jag 1 fast jag la mig vid 12 tiden så jag sov runt 12 timmar. Vi har också bankat ner våra meterlånga istappar som var ut mot gatan. Det töar ju jättemycket idag, det droppade från istapparna som om det vore ett nyduschad hår. Vad mysigt att få dem istapparna i huvudet när man går förbi ;) 
Nä, nu har vi tagit bort dem, men grannarna mittemot har jättestora plus ett stort snöras från taket som väntar...


Ah, nog om det. Idag ska jag och mamma till Ringen och jag ska nog köpa ett par hörlurar till min dator. För jag har ett par M&M's hörlurar från när jag var på M&M's world i London som jag har till mobilen. Visst fick man med hörlurar när man köpte mobilen men dem passar inte till datorn och till mobilen funkar de men det blir myycket sämre ljud. 
Men hörlurar kan ju bli jättedyra men ska hålla en gräns på ca 100 för det var de jag köpte M&M's hörlurarna för. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback