2012-12-29

Hejhej! :)
Igår träffade jag ju Josefine och vi hittade hårlassot som nästan var gömd på Glitter! Själva hårlassot är svart, förpackningen var svart och dörren som den hängde på så det var ju inte konstigt att jag knappt såg den! :D

Sen gick vi till Lush(som blivit min favoritaffär på  nån vecka? där dom hade 50% på vissa badbomber så det blev ett Candy Mountain badbomb med hem också! 

Jag gick också förbi Material ppå väg hem så jag köpte en stompfer där också. En stompfer är en sak man kan andvända för att skugga.

Badade med badbomben igår på kvällen, det luktade godis så det var mysigt. 
Testade även hårlassot och det gick inte trä igenom som dom hade gjort på bilden jag la upp. Jag har ganska tjockt hår och hyfsat långt så det gick inte så bra. Får antingen träna eller så får jag be någon göra det.

På kvällen videoskypade jag med Shannon och så ritade jag lite. Mest för att testa min stompfer... ;) 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback