Valborg!

Hoppas ni haft en bra valborgkväll :) Själv har jag inte kollat på nån brasa, det fanns ingen brasa på mitt land.
Jag har handlat på Ica, cyklat och känt på sjö vattnet som var jättekallt.
Imorgon ska vi cykla mer och jag ska fota :D
Imorgon kväll åker jag hem, dan efter är en riktigt skön dag. Hela förmiddagen ägnas till att se på allas svenskafilmer.
Då kommer jag få se Ediths och Sonjas film, den är runt tjugo minuter!
För er som inte går i min klass ska jag förklara mer. Vi läste en bok som handlar om andra världskriget och då kunde man måla osv ellr göra en film om det.
Jag gjorde som nyheter kan man säga.
Mitt minne i mobilen är fullt så jag kan inte fota :( så det är tråkigt, hejdåå!

Kommentarer
Kommentar av: iiiden

burr snö ! haha:D

2012-05-01 @ 11:11:15
Hemsida/blogg: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback