Piano

När vi var i fjällen fanns det ett coolt piano med siffror så det stog massa siffror=lättare att kunna spela.
Såhär såg det ut:
Så jag lärde mig under påsklovet Sankta Lucia, Stilla Natt, Broder Jakob & vet inte vad den heter men en valsång(var på typ franska).
Bara för att jag ville prova om det skulle gå för mig att spela på vanligt piano sökte jag på google efter virtuella pianon så jag provspela! :D Och det gick!!! :D Så kan nääästan ungefär :D
Men kan ta som tips, om det är nån som vill lära sig piano... Börja på ett sådant som jag gjorde, MYCKET lättare med siffror ^^

Kommentarer
Kommentar av: Josefine

Är det meningen att det ska vara så stor text i dina inlägg? :O

2012-04-16 @ 21:00:07
Hemsida/blogg: http://josefinelundquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback