Måndaag!

Först var jag i skolan och fick göra ett tråkigt So prov, sen vare det ännu mer tråkiga lektioner... :(
På väg hem mötte jag mamma och vi tog en glass :D Cornetto cookie typ ;) Rätt god fast finns bättre!
Fast känslan när man får prova årets nya glassar är väldigt härliga!

Sommarkänslar fick man jääättemycket idag!

I jämförelse med igår....
Sen efter kinesiskan 5 skulle jag klippa mig, jag toppade bara(som vanligt) men min frisör berätta att man kunde ha nån rolig färg i slinga som man brände fast! För mitt hår som är rätt mörkt är svårt att färga ;) Så kanske ska göra det men vet inte...
Tog hem min lilla Jing Jang idag, så här blev den! ---->
Det ska föreställa en Åsna som fick nu namnet Amigo!
.
Ska sätta mig och göra någon skojig animering som kommer upp sen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback