Lördag & söndag

Lördag:
På morgonen red jag Matrix, dubbelpass eftersom jag red igen ;)
Vi gjorde lite gymnastik på hästen och red utan stigbyglar och Matrix är antiskumpig! Så det är bra ;)
Klockan halv 3 var det tömkörningsclinic, jag kollade ungefär 1&halv timme sen orkade jag inte xD
Anders(som höll clinicen) tömkörde först Cogee(privathäst)
Sen hade Madera vänt sig... och hon blev fotad lite ;)
Vid 5 åkte jag hem med Nicole :D Men hennes jacka var lite knasig, hade hål lite överallt i fickorna så hennes mobil försvann i jackan! :O Hahah....
.
Sen var det Earth Hour! Jag och hela familjen släckte, gjorde ni? Vi såg iaf på andra sidan flera som hade tänt!
Söndag:
Första April!!!
Snööö yeaaahhhh! -.- Var på musikalskolan och lite såådär! Har inte lurats nåt idag heheh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback