Hur man lägger in en header

Tänkte visa hur man lägger in en header :D Kom ihåg att jag andvänder tema 'fashion' och är det lättaste att designa från!
.
1.Först gör du din header på photoshop, paint, powerpoint eller nåt annat program :)
Spara i ett foto format om du gör tex på powerpoint.  Om du inte vet hur man gör/vill kan jag göra en header.
2.När du är klar med din header bild laddar du upp på blogg.se... Jag gör mina headers på photoshop och jag laddar upp i "900".
.
3.När du laddat upp bilden klickar du på små bilden så det kommer upp en stor. Kopiera koden(där man knappar in webbadress).
.
4. sen bild under --->

Width & Height får man även justera! Bara att prova sig fram :D Brukar vara runt 400-900 beroende på hur storlek och bredd på header är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback