Hejhopp! :D

Idag har det vart jättevarmt och jag har åkt längdskidor upp till ett berg, högst upp finns det en våffelstuga :D Där kan man äta våfflor(oj det fattade ni verkligen inte) och godis, toast och sånt c:
På vägen upp var det rätt så varmt och vägen ner var det jobbigt  :c För det gick nerför och med längdskidor har man inte lka mycket kontroll som med slalomskidor. Det gjorde ont i fötterna när man plogade :( Men kom ner iallafall c:


Köpte en doftvaxkaka med jordgubbs lukt igår, den luktar jäääättegott! <3
Kommer hem på Söndag så ni vet ;)


Kommentarer
Kommentar av: MIranda

Hej Felicia! Jag skulle jätte gärna vilja ha en header :) Skulle du kunna göra en åt mig?? Jag vill ABSOLUT INTE ha med efternamn!!

Tack på förhand!

Ska jag mejla dig bilderna eller))

Kram <33 p.s inget efternamn

2012-04-13 @ 12:29:10
Hemsida/blogg: http://mirandass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback