Svar på tal..

dahh om Kaos:
om hon ska flytta gilbert till tyskland måste gilbert sitta i karaktärn i ett halvår..
   
dahh om Kaos:
tror inte ridskolan lämmnar bort krut. det e ju deras bästa dresssyrponny...

Svar: Vem är du? 
1. Hon ska inte köpa Gilbert hon lurades bara och jag visste att Gilbert skulle behöva sitta i karantän länge. :)
2. Jag tror inte ridskolan säljer alls och du har helt rätt Krut är väldigt duktig på dressyr så dom skulle nog inte sälja honom. Men det jag skrev var bara kanske alltså inte säkert. Tack för du läser min blogg. :) ♥

Kommentarer
Kommentar av: Dahh

Jaha XDD Jag e pernilla (: Esras larviga vän du vet... ;P

2011-09-26 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback