Skönt med fredag ♥

Var i skolan idag, på eftermiddagen åkte vi till nordiska museet för att kolla på utsällning om sopor. Det var lagom tråkigt :P Efter det åkte jag till stallet för att sköta. Ryktade Madera, hundra rykttag per sida... Sen så tog jag in lite hästar, Lorren och Phantom. Sedan tog jag in Madera år Elin också. Dom höll på att bygga banan där ute och sen efter ett tag kom liksom Bebbe och sa att dom skulle va inne. Så det tog extra lång tid. Sen åkte jag hem. Imorgon ska jag rida, hoppas på finaste Gilbert men vi fårse... Imorgon äre skötarmöte också så jag kommer såklart gå på det efter. Ha det bra!

Sötis, älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback